בית הספר החסידי באשדוד הגיע שלישי בתחרות מיחזור ארצי

שלום בידרמן No Comments on בית הספר החסידי באשדוד הגיע שלישי בתחרות מיחזור ארצי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תאגיד המיחזור אל"ה, העניק היום במעמד הממונה על המשרד להגנת הסביבה סגן השר אופר אקוניס, את אות המיחזור לשנת 2014, אשר מוענק מידי שנה למוסדות החינוך המצטיינים במיחזור בקבוקים.

בשנה האחרונה, מיחזרו מוסדות החינוך בישראל כ- 3.5 מליון בקבוקים, מהם קיבלו כמליון ש"ח מדמי הפיקדון. השנה חלה עלייה של 20% בהיקפי המיחזור במוסדות החינוך וכמות מוסדות החינוך שמשתתפים בפרויקט גדלה ב 34%.

פרויקט "מיחזור זה משחק ילדים!" מאפשר לילדים בגילאי הגן ובית הספר להביא בקבוקים למיחזור ובכך ללמוד על חשיבות הנושא. בתמורה, מקבלים מוסדות החינוך את דמי הפיקדון (30 אג' למיכל פיקדון ) ובנוסף גם מתנות בהתאם לכמות מיכלי המשקה שמיחזרו והחשוב מכל, חינוך הילדים ובני הנוער להרגלי מיחזור.

במקום ראשון ברשימת בתי הספר נמצא בית ספר נוף צורים מצור יגאל שמיחזר מעל 52,000 בקבוקים שקיבל מעל 15,500 ש"ח דמי פיקדון,
אחריו חבורת ילדים מקיבוץ רביבים שמיחזרו מעל- 48,000 בקבוקים וקיבל פיקדון של מעל- 14,000 ש"ח.

למקום השלישי הגיע בית הספר יעקב חסידי מאשדוד שמיחזר מעל- 46,000 בקבוקים וקיבל פיקדון של מעל- 13,800 ש"ח.

נחמה רונן, יו"ר תאגיד המיחזור אל"ה ציינה: "ישראל עשתה השנה קפיצת דרך ענקית כאשר הצליחה לעבור באחוזי המיחזור לא רק את ארה"ב אלא גם את אירופה בעמידה ביעדי מיחזור הפלסטיק. הישגי המיחזור בישראל הם בראש ובראשונה תוצאה של חינוך. בשנים האחרונות, הוכחנו מעל כל צל של ספק, כי ההשקעה בילדים כבר מגיל הגן, היא זאת שמביאה אותם בסופו של דבר להיות הגורם המחנך בבית בנושא מיחזור הבקבוקים, וגורמת להם בפעם הראשונה, להחליף תפקידים עם ההורים."



0 תגובות